"מסירות, אחריות, מחויבות"

עפר גדנקן No Comments on "מסירות, אחריות, מחויבות"

מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר מסכם בסיפוק רב את השירות המקצועי שניתן לחברים בתקופת החגים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשבוחנים הצלחה של גופים וארגונים גדולים, רבים תוהים מהו הסוד. התשובות הן רבות ומשתנות, אולם במכבי, הסוד הוא גלוי וידוע. הסוד שגורם בכל שנה מחדש לקבוצת מכבי להוביל בכל הפרמטרים- במקצועיות, בחדשנות, בשביעות רצון ובאחוז הגבוה ביותר של המצטרפים החדשים- במכבי רואים כל חבר כחבר ממש. למרות ואולי דווקא בגלל כמות החברים שעומדת על כ-2.4 מיליון! כל חבר מקבל יחס אישי ומסור ויודע שבכל מצב- יש לו עם מי לדבר בקופה. הצוות הרפואי והמקצועי קשוב, אדיב, מסור ומכוון למטרה אחת- להעניק את השירות המעולה ביותר לחברים.

מי שמהווה למעשה החוליה המקשרת בין שירותי הרפואה לבין החברים זוהי שדרת הניהול החרדית ומתאמי קשרי הקהילה שעושים לילות כימים למען החברים.

בתקופת הקורונה בלטה במיוחד המסירות הנדירה והעשיה של השדרה הניהולית החרדית והמתאמים עם שלל מקרים מרגשים בהם המתאמים פעלו הרבה מעבר לשעות העבודה וסייעו לחברים בכלל המישורים כדי לעבור את התקופה הזאת בקלות ככל האפשר.

הפעילות האינטנסיבית בימי הקורונה, יחד עם מבצעי בדיקות וחיסונים מותאמים בתוככי השכונות והקהילות והנגשת כלל השירותים, לא פגעה בפעילות השגרתית והשוטפת של הקופה, כך שכלל שירותי הקופה בכל המחוזות המשיכו לפעות כבעתות שגרה כדי שבשום שלב, אף חבר לא יפגע מהמצב.

גם במהלך החודש האחרון שרובו היה מורכב מחגים, פעלו שירותי מכבי בזמינות מלאה ובהתאמה מדויקת לצורכי החברים כאשר בכל עת- מתאמי קשרי הקהילה של מכבי היו זמינים לכל צורך לשירות החברים.

בערב החגים נערך אירוע הוקרה למתאמים ובו סיכמה מנכ"לית מכבי הגב סיגל דדון בצורה מדויקת את עבודתם המסורה של השדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה- "אתם מאפשרים לנו להכיר את השטח, מביאים קולות חשובים, וכמובן מסייעים לכלל חברי מכבי ובכללם הציבור

החרדי. ההיכרות העמוקה שלכם עם צרכי החברים היא ערך בעל משקל רב עבור מכבי. בזכותכם מכבי מגשימה את ייעודה ויעדיה".

גם יו"ר מכבי מר רן סער הודה למתאמים על עבודתם ואמר: "אתם, מתאמי קשרי הקהילה, השגרירים של מכבי בכל המרחבים מאפשרים לנו להעניק שירות מותאם לחברים ובזכותכם הקשר שלנו עם הקהילה החרדית נעשה עמוק יותר. יחד עם השדרה הניהולית החרדית במכבי, היושבת כאן, השכלנו לקדם שירותי בריאות מותאמים המכירים היטב את צורכי הציבור. ברצוני להודות לכולכם על שיתוף הפעולה המבורך שהוביל את מכבי ל"מחוזות" ההצלחה. תודה לכל אחד ואחת על תרומתם הכבירה והאמיצה לחיזוק היכולת של מכבי להעניק שירותי בריאות מתקדמים".

מנהלת השיווק הארצית הגב' נירית בן קיש הוסיפה- "חבורת המתאמים זו אחת החבורות המופלאות שפגשתי במסגרת תפקידי במכבי. זוהי הקבוצה עם הלב הענק ביותר וזוהי זכות מבחינתי להכיר אתכם. למדנו להציג את יתרונות מכבי כמותג הטוב ביותר, התאמנו שירותים בזכותכם, אני מודה על הדרך והשליחות ועל כך שהצלחנו להגדיל נתח שוק בזכותכם, אני גאה בכם ובהצלחה שלכם. אתם זה הכוח".



0 תגובות